onsdag 19 oktober 2011

2011 diagnosernas år?

Ska till läkaren imorrn igen, kanske är det en till sjukdom som ligger i kroppen och lurar...
Måste nog skaffa en sån där dosset snart så att man håller reda på alla piller...
Spännande att se va dom säger imorrn. Surt att få ännu en till diagnos, men samtidigt skönt att få en förklaring på den extrema tröttheten och vikten som inte vill vara vad den brukar... Tänk att få bot på tröttheten, vem kommer jag bli då?
Jag har ju vart tröttast i stan sedan jag va 14, det är ju lite mitt kännetecken :)

1 kommentar:

  1. Nämen du bloggar igen juh!
    Jag har helt missat och inte kollat på flera månader för jag trodde du lagt ner/tagit break.

    Roligt roligt :)

    Och du min älskade vän, det KOMMER att vända. Snart kommer er tur också!
    Only the best for the best

    PUSS

    SvaraRadera